Дуже дорого
Пост для гармонії і справєдлівості.
Коли я писав, шо дуже часто клієнти імєють привичку значитєльно преувєлічувать масштаби неістравностєй, я, скоріше, імев в віду, шо случається це чаще, чім можно собі представить. Но куда привичнєє картіна. коли клієнт приїжжає со словами: “Командір, може там якась фігня полетіла, ти її січас побистрєнькому здєлаєш, та я поїду?”. Ну і попадаються такі, шо приїжжають с надєждою на отлчний сєрвіс за ціною пачки сігарет. Або навіть двох!
Нє, ну то понятно, людська природа вона така — каждий хоче продать подорожче, а купить подешевше. По-чєловєчєскі я даже не обіжаюсь на таке. Ну об’ясниш людині, шо к чєму, і чого воно імєнно на таку суму затянуло, большинство понімає. Хотя попадаються всякі клієнти. Напримєр, у опредєльонних моделях які-нібудь незначітєльні дєтальки проізводітєлі можуть запихнуть так, шо для того, шоб до них добраться, треба розібрать ілі півдвігатєля, ілі познімать кучу других запчастєй. А потом же їх ще й назад поставить треба.
В ітогє, шоб помінять якусь лампочку, треба часа два-три поколупатися. І от іногда клієнт начінає громко возмущатьтся: “Как ето так?! За что такая сумма? Ви всего-лишь лампочкі (прєдохранітелі і т.д) поменяли!”. Нє, ну єслі це так просто, єслі це “всєго лішь”, шо ж ти сам не взяв, та не зробив? Ну нашо, спрашується, тратить своє время на поїздку в сервіс, общєніє з прийомщіком, потом снова їхать забирать? Та ще й гроші за це платить. Нє? Чогось же рішив їхать до спеціалістів. Мабуть потому, шо не так всьо просто, і ти це сам понімаєш?
Так-то я чєловєк не конфліктний, даже коли клієнт кіпішує стараюсь його понять. Та і деньги достаються всім непросто, сам прекрасно це понімаю. Міні вони тоже не з неба падають. І не всі люблять з дєньгами розставаться.
І вобще може день неудачний був і тут людина просто зірвалась.
Буває.
І шото і я розбухтівся, як старий дід.
Пішов я працювати))
А ви поки читайте, лайкате, розшерюйте.
Всім чмокі.