Трудові будні
#трудовиєбудні
Рено Сандеро, пригнали на ремонт сістєми охлаждєнія — не робив вєнтілятор, який обдуває і охлаждає радіатор. Неісправность серйозна тим, шо може привести до очєшуїтєльних проблєм із перегрєвом двігатєля, а там самі понімаєте, шо і пушистий звєрьок по імені пєсєц прийти може. Ну або дуже ощутімі фінансові затрати на ремонт. Короче, дєло отвєтственне.
С вєнтілятором случілась тіпічна для такого случая поломка — перегоріли предохванітєлі. Поки з ними колупався, обатив вніманіє на запах бензіна. Внімательно придивляюсь, шукаю істочнік запаха.
Єсть, нашов — це бензіновий фільтр. По виду — почті новий, мінявся зовсім недавно. Тернув по ньому пальцями — пальці в бензіні. Коли запустили двіжок, з нього вобще закапало, як у баби Люби з самогонного апарату — такою равномєрною частою-частою капєлью. Інтєрєсно, як клієнт їздив і не замічав, шо у нього бензин підтікає. Ну ладно міг не бачить, шо воно тече, то таке, а як не обращав вніманія, шо расход топліва увєлічився?
Тече з самого корпуса, не з крєплній, значіть трєщіна у фільтрі і його треба мінять. Шо інтєрєсно — фільтр пракічєскі новий, ізноситься ну ніяк не мог. Скорєє всього пережали при установкє і пластік тріснув. Клієнт нормальний оказався, ніяких закидонів нащот замєни бензінового фільтра не було (напоминаю, шо приїхав він ремонтірувать вєнтілятор радіатора), наоборот даже спасіба сказав. Ми йому там нормально все здєлали, без пластікових стяжок і прочєй фігні.